Järjestämme sosiaali- ja terveystietojen rekisterinpitäjille keskustelu- ja infotilaisuuden perjantaina 29.11. THL:n tiloissa Helsingissä. Tervetuloa tutustumaan Findatan henkilökuntaan ja kuulemaan toiminnan pystytyksen tilanteesta.

Mitä: Rekisterinpitäjille suunnattu keskustelu- ja infotilaisuus Findatasta
Missä: THL:n kampus, J1 Salit 1–3, Mannerheimintie 166, Helsinki
Milloin: Perjantai 29.11.2019 klo 9–12

Linkki etäosallistumiseen: https://webcast.sst.fi/cast/findatan-keskustelu-ja-infotilaisuus-rekisterinpitajille/public

Lähetämme ilmoittautuneille vahvistuksen osallistumisesta.

Paikan päälle mahtuu 180 ensimmäistä ilmoittautunutta. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä. Mikäli tulet paikan päälle, suosittelemme käyttämään julkisia liikennevälineitä. Lisätietoa saapumisesta löydät THL:n verkkosivuilta.

Ohjelma

9.00–9.30
Kahvitarjoilu

9.30–9.45
Tilaisuuden avaus ja Findatan esittely
Johanna Seppänen, Findata

9.45–10.45
Paneelikeskustelu: Toiminnan pystytyksen tilanne
Findatan henkilökunta
Paneelikeskustelussa käydään läpi yleisimpiä Findatalle tulleita kysymyksiä ja toiminnan pystytyksen aikataulua.
Keskustelun vetää Arto Vuori, THL.

10.45–11.00
Kysymyksiä ja keskustelua

11.00–11.20
Rekisterinpitäjän näkökulma
Arja Haavisto, Kela
Kelan valmistautuminen toisiolaissa edellytettyjen palvelujen toteuttamiseen ja odotukset Findataa kohtaan.

11.20–11.45
Kysymyksiä ja keskustelua

11.45–12.00
Loppupuheenvuoro
Johanna Seppänen, Findata

Lisätietoa tilaisuudesta

Antti Piirainen
viestintäpäällikkö
+358 29 524 7644
antti.piirainen@findata.fi